اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

هر چیز که در جست آنی ....آنی
اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

هر چیز که در جست آنی ....آنی

سلام مجدد

ببینید من کی گفته بودم بالاخره یروزی بلاگفا دستتون رو تو حنا میذاره اینم نتیجه حرفهام. بهر حال شاید بلاگفا باز بشه و یوقت دیدید مطالب شش ماه قبلتون رو بنمایش گذاشت یعنی نصفش پرید.یادتون میاد بهتون گفته  بودم از برنامه هاتون بک اپ بگیرید همون روز اینو ساختم.. موفق باشید

در همینجا از مدیریت بلاک اسکای تشکر ویژه دارم
=============
یادش بخیر زیارت شام حضرت زینب علیها سلام

http://www.namasha.com/v/bhBhbr8x


======================

















یادِ وب قبلی هم بخیر

نظرات 4 + ارسال نظر
روشنا یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 06:51 ب.ظ

ای بابا...منکه دلم گرفت. آخه به بلاگفا عادت کرده بودم. ولی داداش بازم دم شما گرم که بالاخره سکوت رو شکستین.

سلام" باور کن هنوز نخوابیدم گفتم نظرات رو ببینم بعدش بخوابم.. اره خب وقتی بلاگفا راه نمیاد ما میریم به سابه

روشناروشنا یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام داداشی. خییییلی خوشحال شدم بعد از مدتها باز یه جایی واسه دور هم جمع شدن اونم به جمع شدن به دور گل وجود شما پیدا کردم. میگم عالمی دارین با کامنت دادن به خودتون ها... کلی خندیدم والا. ع...راستی سفرها به خییییر خووووش اومدیییین. به به به بهههههههه....

سلاااام"اره والا اخه وقتی دیدم کسی نمیاد مجبور شدم بخودم کامنت بدم تازه کلی کیف کردم از تنهایی در اومدم.. مررررررسی که فراموشم نکردی عزیز..

روشنا یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 07:34 ق.ظ

سلام. راست میگی ها. ای بسوزه پدر بلاگفا.

واااااای خوش اومدی ابجیم به به چه عالییییییی

yazdan یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 07:09 ق.ظ

سلام

علیک سلام به به کجا بودی تا حالا؟؟؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.