اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

هر چیز که در جست آنی ....آنی
اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

هر چیز که در جست آنی ....آنی

اوای عزیز تولدت مبارک...............

سلام بهمه دوستان خوبم" با توجه به موقعیتی که بلاگفا فراهم کرده به اجبار گوشه گیری اختیار کردیم
 اما دلیل بر این نمیشه شادمانی رو از یاد ببریم.. یاد اور میشم امروز اول خرداد
یعنی روزیکه اوای عزیز پا به این دنیای خاکی نهاد..هر بچه ای بعد از تولدش
 ناله و گریه سر میدهد اما شک ندارم گریه اون روز اوا جان بخاطر دوندگیهای
 امروزش بوده وای دختر یخورده بخودت استراحت بده خببببببب..


من از طرف خودم و بقیه دوستان تولد اوای عزیز رو بهشون تبریک میگیم"
 ببخشید اگه امکانات زیاد فراهم نیست اما همینقدر بدون هر کجا که
 باشی تو قلب ما جای داری عزیز.. طول عمر بهمراه موفقیت برای تو
 ارزوی تک تک ماهاست..




این کیک ناقابل رو بهمراه پاریس کوچولوی با ارزشت تقدیمت میکنم



آوای عزیز: تولـــــــــــــــــدت مــــبــــــــــــــــارک

نظرات 7 + ارسال نظر
شادی شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 09:04 ب.ظ

شکلکهای اینجا هم بامزه هستا. وای سلااااااااااام
حکایت قهوه اره خیلی جالب بود.گاهی اهمیت دادن به جزئیات موضوع اصلی رو از یاد میبره.
مثل تجملات در مهمونی ها که اصل دیدار رو کمرنگ میکنه.
من از شما ممنونم

سلام" واقعا بعضیا انگار دارن ادا در میارن خب چه اشکالی داره حتی تو مهمونی هم خود خودمون باشیم؟ تجملات باعث میشه اون لذتی که باید ببریم هرگز نتونیم و من نهایت سعیم رو همیشه دارم که عادت بدم عامی و عادی باشید بدور از هر چه تشریفات.دلیلشم اینه که چون خودم روستاییم عادت نکردم بتجملات اصصصصلا خوشم نمیاد..

شادی شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام سالار خوب ما

تعبیر شما بسیار زیباتر بود.
بله که هستید قدرتمند تر از همه.بله که حضورتون واقعی تر و پررنگ تر از همه.و این هم به خاطر صداقت و نجابت و پاکی بی مانندتون هست.
سایه ت مستدام آقا...سلامت و آرام انشاالله

سلام"
اختیار دارید شادی عزیز" یاد موضوع چند پست قبلم افتادم که منظور این بوده: ما چکار به ظرف قهوه داریم باید به ارامی قهوه رو خورد و فنجان رو زمین گذاشت.. ممنون ازت محبت دارید

شادی شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 11:18 ق.ظ

کفشهایم را میپوشم و در زندگی قدم میزنم
من زنده ام و زندگی
ارزش رفتن دارد
آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم
گوش ناامیدی را کر کند
خوب میدانم که گاه کفشها،
پاهایم را میزند، میفشارد و به درد میاورد
امامن همچنان خواهم رفت

سلام اقای همیشه پاک

شک نکن هر کسی کفشهای خود را میپوشد تا کنون نداشتیم کفشی را که اندازه پای شخصی باشد زدن کفشها بر پا یعنی هشداری به ما که نه کفش ملاک است نه پا هر دو بهانه ای برای رفتن ماست" رفتن بسوی ریستن و رفتن بسوی پایان خوشبخت کسیست که با توان و تحمل و باورش بجنگد تا کفشهای تنگ زندگی را در نهایت شرمنده خود سازد.اری تو خود شاهدی که کفشها پاره کردم اما میبینی که هنوز در کنارتان هستم. شک نکن خواااااهم ماندسلام از ماست عزیز

د

آوا جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 11:47 ب.ظ


سلام اقا یزدان . ممنون بابت اینکه با این همه مشغله باز بیادم بودین و روز تولدمُ اینجا تبریک گفتین . از روشنای عزیز و شادی مهربونم ممنونم بابت تبریکاتشون . اقا یزدان عکس درون کیک رو دیدم اشکم راه افتاد ...............

سلاااام اوا جان" اخی اشک چرا اخه؟؟ اینم دوره ای از زندگی هستش یوقتایی ادم تو دلش تصمیماتی میگیره اگه بهمون سمت گام برنداره دائما خودشو سرزنش میکنه که بحتم رشد من همون بوده که بحتم خودم مقصرم اما با اراده خودت تونستی گام برداری بری لااقل لمس کنی رفاه و مشکلات رو از نزدیک..امیدوارم همیشه در زندگی میانبر ترین تصمیمات رو بگیری..با در نظر گرفتن این شاه بیت استاد شهریار:
جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را"
نجستم زندگانی را و گم کردم جوانی را
..عزیز بازم تولدت رو تبریک میگم امیدوارم در تمام مراحل زندگی سلامت و شاداب باشی. سایبونی واسه یاسی عزیزمون....تولدت مباررررررررررررررررررررررررک

شادی جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام سالار خوب ما...اره والا تا باشه جشن
الهی بلاگفا درست شه دلمون واسه خونه هامون تنگ شده.واسه همه دوستان گلمون.
سایتی با اون عظمت با اون رنکینگ جهانی اولین سایت بعد گوگل تو ایران فقط به این دلیل که
کشور ما نت بومی نداره سرور بومی نداره باید این بلا سرش بیاد.
خداییش الان که خراب شده رفتم تحقیق کردم و فهمیدم چه زحمتی واسش کشیده میشده
ارزو میکنم مشکل زودتر حل شه.
سایه ات مستدام آقا.عمرت طویل

سلام عزیز"اره والا نمیشه گلایه بیجا کرد چون واقعا نمیدونیم دلیل مشکلاتشون چیه اما هر چی باشه امیدوارم زوتر حل بشه گفت و شنود دل ادمها رو باز میکنه. مررررررررررررررسی

روشنا جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام. مرحبا داداش که با وجود گوشه نشین ش دن همه ما بازم شما دلمونو از افسردگی نجات میدین....
منم تولد آوای عزیزمو بهش تبریک میگم و از خدا براش طول عمر و سلامتی و شادمانی آرزو دارم. امیدوارم هر جا هستی موفق و شاد باشی آوا جان، تولدت مبارک.

سلام" ممنون که دعوتمون رو پذیرفتید و همیشه همراه هستید بازم تولدشون رو تبریک میگم...

شادی جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 10:29 ق.ظ

آخی فدای با معرفت تربن مرد عالم
سلام
اقا ممنون واقعا معرفت شما مثال زدنیه.
منم تولد اوای عزیزم رو از صمیم قلب بهش شادباش میگم.صد و بیست ساله بشی مهربونم
سالار واقعا لذت بردم دست شما طلا...مرحبا

سلام شادی جان من ازتون تشکر میکنم که همراهیم کردید سپاسگزارتونم.. الهی تا باشه تولد.. مررررررررررررررررسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.